Manteniment centraleta Alcatel OmniPCX Office a Lloret de Mar

Data de projecte: 
2007/04
Localitat (Zona): 
Lloret de Mar (Girona)
Equip / Servei: 
Centraleta Alcatel OmniPCX Office Advanced
Necessitat: 
El client necessita suport tècnic per al manteniment de la seva central telefònica
Solució aportada: 

Hotel de Lloret de Mar contacta amb Telecon Sistemas per a sol·licitar informació sobre contractes de manteniments de centraletes, ja que necessiten un servei tècnic que atengui les incidències de la seva instal·lació telefònica.

El nostre departament comercial assessora el client i li explica les diverses modalitats de contracte de manteniment que Telecon Sistemas disposa i les caraterístiques de cadascuna.

El client opta per un contracte Inoffice que li permet rebre assitència tècnica 5 dies per setmana, 8 hores al dia. Inclou desplaçaments i substitució de peces avariades.

Prèviament a la signatura del contracte es realitza una visita a les instal·lacions del client per valorar l'estat de la centraleta telefònica, els telèfons, cablejat, etc. En cas necessari, els nostres tècnics poden plantejar possibles millores en la instal·lació telefònica.

En aquest cas concret, es va optar per realitzar una sèrie d'ampliacions i millores en la centraleta. A partir d'aquest moment el client va quedar cobert pel contracte de manteniment Inoffice de Telecon Sistemas.

Premi aquí, per més informació sobre el servei de manteniment de centraletes.

Temps d'execució: 
1 día
Resultat Final: 
Instal·lació telefònica actualitzada i contracte de manteniment en curs
Imatge de Centraleta Alcatel OmniPCX Office Advanced

Contacti aquí amb Daratel – Telecon Sistemas per més informació.

També pot contactar a través del nostre Telèfon central d'Informació:

Servei Tècnic contacte Telecon Sistemas Barcelona: 932 289 110