Manteniment Centraleta Telefònica a Barcelona

A Telecon Sistemes des del nostre expert servei tècnic realitzem el manteniment de la seva centraleta telefònica i l'administració de la seva xarxa de comunicacions empresarial.

Amb el servei de manteniment de centraleta telefònica, la seva empresa s'assegura tenir sempre operatives les trucades, ja que la centraleta telefònica és l'encarregada de gestionar les trucades internes i externes de la seva empresa, les entrants i les sortints. El nostre servei tècnic, realitza el manteniment de Centraletes telefòniques Alcatel, Cisco, Panasonic, Siemens, ...

En el servei d'Administració de Xarxes nostre servei tècnic realitza el manteniment de tots els elements de la seva xarxa de comunicacions: cablejat estructurat, electrònica de xarxes i vpn. En cada un d'aquests elements es realitza la correcta administració perquè la xarxa de comunicacions de la seva empresa estigui sempre operativa.

Manteniment Centraletes Telefonicas a Barcelona

En els serveis de manteniment disposem de les següents modalitats contractuals per adaptar-nos a les necessitats de qualsevol empresa:

INOFFICE BASIC

Assistència telefònica 5 dies per setmana, vuit hores cada dia. (En horari laboral de Telecon).
El manteniment comprèn les següents prestacions:

  • Assistència telefònica al CLIENT durant la jornada laboral de Telecon per informar, diagnosticar i corregir les avaries dels productes, centraletes telefòniques i xarxes.
  • Durada del contracte de manteniment: 1 any a comptar de la data de signatura i prorrogable a menys d'indicació en contra per part d'alguna de les 2 parts.

INOFFICE

Assistència 5 dies per setmana, vuit hores cada dia. (En horari laboral de Telecon).
Aquesta opció de manteniment comprèn les següents prestacions:

  • Assistència telefònica al CLIENT durant la jornada laboral de Telecon per informar, diagnosticar i corregir les avaries dels productes, centraletes telefòniques i xarxes.
  • S'inclou la substitució gratuïta de peces en cas de possible avaria, si això fos necessari i la mà d'obra associada.
  • Les despeses de desplaçament fins al domicili del client.
  • Durada del contracte de manteniment: 1 any a comptar de la data de signatura i prorrogable a menys d'indicació en contra per part d'alguna de les 2 parts.

INOFFICE ADVANCE

Assistència 5 dies per setmana, vuit hores cada dia. (En horari laboral de Telecon) i servei de disponibilitat de personal tècnic en modalitat 7 dies x 8 hores x 365 dies, facturant mà d'obra i desplaçament a part en casos d'assistència a domicili client fora de l'horari laboral establert en Telecon.
Aquest manteniment comprèn les següents prestacions:

  • Assistència telefònica al CLIENT durant la jornada laboral de Telecon per informar, diagnosticar i corregir les avaries dels productes, centraletes telefòniques i xarxes.
  • Inclou servei de disponibilitat. Possibilitat de contactar amb personal tècnic de Telecon Sistemes en modalitat 7 dies x 8 hores x 365 dies a través d'un telèfon mòbil. Fora de l'horari laboral de Telecon Sistemes, es facturarà la mà d'obra i els desplaçaments.
  • S'inclou la substitució gratuïta de peces en cas de possible avaria, si això fos necessari i la mà d'obra associada en horari laboral.
  • Les despeses de desplaçament fins al domicili del client en horari laboral.
  • Durada del contracte: 1 any a comptar de la data de signatura i prorrogable a menys d'indicació en contra per part d'alguna de les 2 parts.

PREMIUM

Assistència 24 hores en modalitat 24x7x365.
Servei de manteniment amb les següents prestacions:

  • Assistència telefònica al CLIENT 24 hores tot l'any per informar, diagnosticar i corregir les avaries dels productes, centraletes telefòniques i xarxes.
  • S'inclou la substitució gratuïta de peces en cas de possible avaria, si això fos necessari i la mà d'obra associada.
  • Les despeses de desplaçament fins al domicili del client.
  • Durada del contracte: 1 any a comptar de la data de signatura i prorrogable a menys d'indicació en contra per part d'alguna de les 2 parts.

Si necessita assegurar el manteniment de la centraleta telefònica i l'administració de xarxes de la seva empresa, contacti amb l'equip de Telecon Sistemes per conèixer més detalls de la nostra oferta de serveis de manteniment i com aquests poden ajudar a millorar les comunicacions de la seva empresa.

Formulari pressupost Manteniment Centraleta Xarxa Barcelona

Telecon Sistemes és una empresa que ofereix el servei de manteniment de centraletes telefòniques a Barcelona, però també presta servei de manteniment de centraletes a domicili a la resta de Catalunya, a Tarragona, Girona, Lleida i les seves respectives localitats: Hospitalet de Llobregat, Cornella de Llobregat, Badalona, Santa Coloma, Sabadell, Terrassa, Manresa, Martorell, Vilanova, Vilafranca del Penedès, Igualada, Sitges, Gavà, Castelldefels, Viladecans, Sant Boi, el Prat de Llobregat, Rubí, Mollet del Vallès, Mataró, Vic, Tortosa , Reus, Salou, Cambrils, Valls, el Vendrell, Figueres, Olot, Salt, Palamós, Blanes, Lloret de Mar, Platja d'Aro, Roses, Calella, Pineda de Mar, etc ...

Centraleta Telefònica. Reparació, manteniment i servei tècnic