Solucions Call Center per a empreses a Barcelona. Software

Els Call Center tradicionals de les empreses amb els operadors amb auriculars responent a les trucades s'està quedant obsolet. Avui en dia, amb les comunicacions actuals i els hàbits dels usuaris, aquests no només estan trucant per telèfon, també es comuniquen per correu electrònic, missatgeria instantània, SMS i molt més.

El simple fet de controlar les trucades s'ha tornat insuficient per mantenir contents als seus clients, augmentar les vendes, i resoldre els problemes a temps.

Actualment el programari i la solució de call center que necessita la seva empresa ha de permetre arribar als seus clients utilitzant els canals de comunicació que ells prefereixin. Les noves solucions de Call Center també han de treballar correctament amb les comunicacions d'entrada i sortida, perquè ningú es quedi esperant.

A més de tot això, les noves Solucions de Call Center per a empreses suposen una reducció de costos, una millora en l'eficàcia dels operadors, i en conseqüència es maximitza el valor objectiu de cada client de la seva empresa.

Les Solucions de Call Center estan dissenyades per a empreses que han de gestionar un alt nombre de trucades, oferint un estricte control de les comunicacions que es desenvolupen a la seva empresa.

  • Distribució automàtica de trucades: que s'encarrega d'enviar automàticament les trucades als agents o grups disponibles.
  • Assistent d'agent: Proporciona un control de les sessions, estadístiques personals i missatges emergents en pantalla, que li proporciona informació detallada.
  • Consola de supervisor: que analitza el rendiment dels agents en temps real i modifica l'estat dels agents o grups si es desitja.
  • Gestor d'estadístiques, que mostra estadístiques consolidades en taules o gràfics corresponents a diferents períodes.
  • Compatible amb telèfons de sobretaula, sense fils (DECT), telèfons IP i Softphones.

Entre els avantatges que proporcionen les Solucions de Call Center per a empreses

  • Supervisa el flux de trucades entrants.
  • Atén més trucades i millora la gestió de les mateixes.
  • Manté la qualitat del servei sota control.

A més de tots els avantatges en les comunicacions de veu, el programari de Call Center està format per serveis integrats de veu en els aplicatius empresarials comuns en client com ara: Clients de correu (Lotus Notes, Microsoft Outlook, ...), Contact Center (Goldmine, Salesforce, ...).

Addicionalment des Telecon Sistemes tenim la capacitat tècnica d'integrar el Call Center amb qualsevol aplicació empresarial que tingui disponible a la seva empresa mitjançant el desenvolupament de la solució personalitzada a cada cas en concret.

Solucions de Call Center per a empreses a Barcelona

Amb tot això s'aconsegueix una solució de Call Center per a empreses integrable en qualsevol aplicació disponible a client (clients email, contact centers de client i altres a mida), amb això les comunicacions corporatives queden totalment integrades en les aplicacions disponibles a la seva empresa, i s'augmenta l'eficàcia i productivitat de l'atenció al client de la seva companyia, aspecte fonamental avui en dia.

El programari de les solucions de Call Center de Telecon Sistemes és adaptable a qualsevol protocol disponible per part del client: Protocols SIP,. Xml, TAPI, ... (i altres a mesura segons els aplicatius disponibles en client).

Per a més informació del programari i les solucions de call center per la seva empresa, els experts de TS-Telecon Sistemes l'assessoraran perquè mitjançant el programari de call center l'ajudin a millorar les comunicacions de la seva empresa.

Formulari pressupost Solucions Call Center Barcelona