Servei tècnic i reparació de centraletes telefòniques Alcatel

Dins de la gamma de centraletes telefòniques Alcatel reparem les 2 versions principals actuals de les Alcatel PBX, aquestes són la centraleta telefònica Alcatel OmniPCX Office (OXO) i la Alcatel OmniPCX Enterprise (OXE).

A part de les 2 versions actuals de les centraletes telefòniques Alcatel, també oferim servei tècnic i reparació de centraletes Alcatel en les seves versions més antigues, com són la Alcatel 4400 i les ALCATEL 4200 (4200C, 4200D, 4200E, 4200EM, 4210, 4220A, etc.). Versions antigues de les centraletes Alcatel OXE (la 4400) i OXO (la família d'Alcatel 4200) respectivament.

Dins dels problemes comuns que requereixen del servei tècnic de centraletes telefòniques Alcatel estan:

Problemes de hardware a la central telefònica Alcatel:

  • Fallades en la placa base de la centraleta telefònica.
  • Problemes a la font d'alimentació per talls de llum, sobrecàrregues a la xarxa elèctrica i altres.
  • Revisió dels mòdem o router de connexió de la central telefònica Alcatel l'operador de telefonia.
  • Solució de problemes de connectivitat amb l'operador de telefonia.
  • Problemes i errors en les connexions de xarxa de telefonia entre la centraleta i els telèfons o extensions.
  • Pèrdues de paquets i comunicació deficient per problemes amb el cablejat estructurat de la xarxa de telefonia.
  • Instal·lació, Configuració i revisió de VPN, IP i WIFI.

Problemes de configuració de la centraleta telefònica Alcatel:

  • Necessitat de configurar o programar la central telefònica per un reinici o un desconfiguració del sistema, la reprogramació de la centraleta es realitza de manera que l'empresa pugui tenir el sistema de telefonia funcionant amb totes les necessitats (extensions, transferències, bústies, operadors, etc.).
  • Actualitzacions del programari de la centraleta, perquè les versions del mateix siguin les adequades per al funcionament de la centraleta Alcatel.
  • Problemes amb les transferències de trucades i l'operadora automàtica.
  • Problemes de configuració i funcionament d'extensions de la centraleta Alcatel.
  • Afegir, modificar o eliminar extensions i telèfons del sistema de telefonia de l'empresa.
  • Trasllat d'extensions dins de l'empresa, per a noves ubicacions.
  • Configuració de fax (entrada i sortida) mitjançant central telefònica.
  • Configuració de desbordament de trucada quan les línies estan ocupades.
  • Implementació de la missatgeria unificada i configuració dels missatges de veu.

Qualsevol altra necessitat o problema que requereixi d'un expert servei tècnic per a la reparació de la centraleta telefònica Alcatel OXO, OXE, 4200 o 4400, també ho gestionem des del Servei Tècnic Alcatel de Telecon Sistemes, com poden ser: trasllats de centraletes telefòniques i les instal·lacions de centrals.

Per a un efectiu i ràpid servei tècnic, i no tenir parades les comunicacions de la centraleta telefònica Alcatel a la seva empresa, contacti amb Telecon Sistemes .

En Telecon Sistemes oferim el servei tècnic i la reparació de les centraletes telefòniques Alcatel a tot Catalunya (a les províncies de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona), amb desplaçament i suport en remot a les diferents localitats d'aquestes províncies com són: Hospitalet, Badalona, ​​Terrassa, Sabadell, Mataró, Santa Coloma, Cornella, Manresa, Vilanova, Granollers, Reus, Vendrell, Tortosa, Cambrils, Salou, Valls, Figueres, Lloret, Blanes, etc ...

Accedeixi al nostre formulari de petició Servei Tècnic Centraletes Telefòniques Alcatel per demanar suport del nostre equip tècnic per a la reparació del seu Central Alcatel.

Formulari Petició assistència Servei Tècnic Centrals Telefòniques Alcatel

També pot contactar a través del nostre Telèfon de Servei Tècnic:

 Servei Tècnic Centraleta Alcatel Barcelona