Reparació de Centraleta Alcatel OmniPCX Office a Figueres

Data de projecte: 
2012/02
Localitat (Zona): 
Figueres (Girona)
Equip / Servei: 
Centraleta Alcatel OmniPCX Office
Necessitat: 
Solucionar un problema de talls en les trucades
Solució aportada: 

Empresa dedicada a l'automoció amb una de les seves seus a Figueres (Girona) contacta amb el departament tècnic de Telecon Sistemas causa d'uns problemes en les trucades telefòniques.

El client explica que es produeixen talls en les trucades en el transcurs de les converses.

Un dels nostres tècnics es desplaça a la seu de Figueres per intentar solucionar la incidència in situ. Un cop allà, realitza diverses proves i determina que és possible que sigui una fallada de la placa XDSI (Xarxa Digital de serveis integrats) o més probablement del temps que arriba de la companyia telefònica, en aquest cas Movistar.

Per descartar possibles errors de la placa XDSI, es procedeix al seu canvi per una de nova. En cas de reproduir el problema s'avisarà a la companyia telefònica perquè canviïn el parell.

El problema es repeteix pel que en una nova intervenció, es desplaça el nostre tècnic juntament amb el de la companyia telefònica. Aquest últim realitza el canvi de parell i el tècnic de Telecon Sistemas efectua un reset i un canvi d'enviament de rellotge prioritzant l'enviament per part de Movistar.

Es realitzen proves i es confirma en el moment i durant els dies posteriors que ja no es produeixen talls de trucades.

Premi aquí, per més informació sobre el servei tècnic de reparació de centraletes Alcatel.

Temps d'execució: 
12 hores en 2 intervencions (desplaçament inclòs)
Resultat Final: 
Centraleta reparada i sense talls de trucades
Imatge placa XDSI per Centraleta Alcatel OmniPCX Office

Contacti aquí amb Daratel – Telecon Sistemas per més informació.

També pot contactar a través del nostre Telèfon central d'Informació:

Servei Tècnic contacte Telecon Sistemas Barcelona: 932 289 110